środa, 1 maja 2013

Pamiątka Chrztu Świętego

Mała odskocznia od tematu komunijnego, który rozgościł się w mojej pracowni na dobre.
Dziś powstało pudełeczko z okazji Chrztu Świętego małego Mikołajka. Nie dawałam daty ani imienia, ponieważ te są wygrawerowane na srebrnym smoczku - prezencie od Ojca chrzestnego.

Tu w użyciu były tylko papiery wizytówkowe - całość połyskująca, elegancka.
Zembossowany stempelek z UHK Gallery, część kwiatów oraz pręciki z Rapakivi, masa kosteczek 3d (efektu nie widać na zdjęciach, ale te robione były tuż przed oddaniem pudełka nowemu Właścicielowi - nie było juz czasu na zabawy aparatem).















3 komentarze:

  1. Śliczne! Ale ja jestem wręcz zakochana w scrapowych pudełkach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne pudełeczko..powiem Ci,że motyl i delikatność mnie urzekły..Wspaniała praca:)

    OdpowiedzUsuń