czwartek, 8 maja 2014

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej

Witajcie.
W ramach inspiracji dla Scrap Shopu stworzyłam kilka dni temu pamiątkę Pierwszej Komunii Świętej. Tym razem nie w formie exploding boxa, jak to było masowo rok temu ;) , ale po raz pierwszy zabrałam się za formę kartki-książeczki. Po raz kolejny przy okazji stwierdziłam, że tablica do bigowania to moje ukochane narzędzie w pracowni. Dzięki niej stworzenie książeczki było błyskawiczne: nie trzeba wcześniej nic mierzyć, bigować dłutkami przy linijce, jak do tej pory. Tablica z miarką centymetrową niemal sama robi harmonijkę. Jeśli jeszcze nie posiadacie w swoich narzędziach takiej tablicy, a zastanawiacie się nad jej kupnem, to szczerze zachęcam!

Kartka wykonana z papierów z kolekcji UHK "Winter is coming" , z użyciem wykrojników z zestawu komunijnego z Leane Creatief.











6 komentarzy:

  1. Cudowna!!!! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna i delikatna :)) Podziwiam Twoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna kartka - księga...nigdy takiej nie robiłam ale widząc Twoje dzieło, nabrałam ochoty...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała pamiątka, na długie, długie lata..CUDO!!

    OdpowiedzUsuń