środa, 25 lutego 2015

Urodzinowo dla Brzdąca

Witajcie Kochani.


Dziś chciałam Was zachęcić do stworzenia dziecięcej kartki.
Do wykonania mojej uzyłam papierów Galerii Papieru "Wielki Błękit". Idealna kolorystyka dla chłopczyka.
Muszę przyznać, że zakochałam się w kokardce. Obawiałam się, czy nie papier nie będzie się brzydko łamał przy zaginaniu, ale jeśli taśmy kokardki powykręcacie na czymś okrągłym ( ja użyłam długopisu), to będzie się wszystko ładnie układało.Dodatkowym plusem jest to, że z jednego kompletu wykrojników możecie wykonać  różne kokardki: ażurowe, pełne lub łączone.
Wszystkie produkty znajdziecie na półkach Cherry Craft.

Napis odbiłam tuszem Prima i zembossowałam na gorąco.






2 komentarze:

  1. Urocza karteczka...idealna dla brzdąca, bardzo lubię dziecięce prace pełne kolorów i pozytywnego uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń