sobota, 15 czerwca 2013

Wymarzony Harley ;)

    Na specjalne zamówienie powstało pudełeczko eksplodujące z okazji okrągłych, 50-tych, urodzin pewnego pasjonata motoryzacji.  Wewnątrz prezentu miała być miniaturka Harleya. Reszta, czyli kolorystyka i teksty pozostawiono mojej inwencji. Wyszperałam w sieci hymn motocyklistów, zmodyfikowałam życzenia urodzinowe, dodałam stempelek Smirkie i powstał mi taki oto efekt:










Papiery to Poranna kawa 008 i 001 Magicznej Kartki, tekturka z Crafty Moly, wierna miniaturka Harleya z allegro.

Praca wędruje na wyzwanie Crafty Moly


10 komentarzy:

  1. świetne pudełeczko i jeszcze ten motocykl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale obłedne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe pudełeczko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftyMoly :)

    OdpowiedzUsuń
  4. heh...swietne pudełeczko, ja też chcę taki motocykl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny box a ten ludzik mnie powalił

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowe pudełko, widze ze Harleje rzadza. Miniaturka jest super

    OdpowiedzUsuń
  7. PRześwietny pomysł z tym motocyklem, świetna "karteczka" :)

    OdpowiedzUsuń