czwartek, 8 października 2015

5. urodziny! :)

Witajcie Kochani.

   Kilka dni temu zerknęłam z ciekawości, kiedy to padł tutaj pierwszy post. Kojarzyłam, że było to jesienią, ale kiedy?
Nie wiem, kiedy to zleciało, ale dziś mija równo 5 lat od publikacji pierwszego wpisu. Jak widać, przechodziłam przez różne dziedziny rękodzieła, by na dobre osiąść w galanterii papierowej i od czasu do czasu biżuterii soutache.

  Tym samym, jak tradycja blogowa nakazuje ;) zapraszam wszystkich na urodzinowa imprezę z prezentami :)


     Z racji faktu, iż na bloga zaglądają głównie koleżanki po fachu, to tutaj do zgarnięcia będą dwa zestawy scrapowe.  Wśród osób, które wezmą udział wylosuję dwie podobne nagrody:

Zestaw 1:


papiery UHK "Weekend" Piątek, 4 paski z napisami
pędzelek wodny
dodatki do dziecięcych prac,
Farbka Aeeda i tusz Aeeda
ćwieki Craftmania
malutki dziurkacz
zestaw scrapków - około 50 sztuk








Zestaw2:




papiery UHK "Weekend" Niedziela, 4 paski z napisami,
pędzelek wodny
dodatki do dziecięcych prac,
Farbka Aeeda i farbka Distress
kółka do albumów/notesów
malutki dziurkacz
zestaw scrapków - około 50 sztuk






    Zestawy scrapków będą losowo wybrane, wycięte w papierze scrapowym i wizytówkowym. Przez lata nazbierała mi się spora kolekcja wykrojników, więc będę miała w czym wybierać ;)
Przesyłkę na terenie Polski pokrywam ja :) Losowanie już 23.10, zatem możan sie zapisywać do 22.10.2015 do godziny 23.59 :)

Co należy zrobić, by wziąć udział w losowaniu?
- udostępnić w pasku bocznym lub w osobnym poście podlinkowany banerek do Candy
- w komentarzu podać link do bloga ( jeśłi banerek jest na pasku bocznym) lub do konkretnego posta ( jeśli banerek jest w osobnym poście),
- zostać obserwatorem ( mam nadzieję, że nie tylko na czas candy tutaj zostaniecie :) )

Jeśłi oprócz materiałów chcielibyście załapać się na gotowy produkt to zapraszam również na mojego FB: www.fb.com/poznanoca , gdzie do wygrania są trzy propozycje :)

Ściskam,
 Dorota

28 komentarzy:

  1. To ja rozpocznę kolejkę ;-))) Z okazji 5 rocznicy życzę więcej czasu na przyjemności ,nieustającej weny i chęci do realizacji planów nie tylko artystycznych :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję bo to nie lada sztuka mieć tyle weny przez te wszystkie lata no i wytrwałości Ci gratuluję w blogowaniu . Chętnie zapiszę się na słodkie świętowanie bo jak pięć to niedługo urodziny mojej jedynej pociechy przez to również 5-tka jest mi bliska . Życzę Ci dalszej weny , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i życzę wszystkiego najlepszego dla pociechy :)

      Usuń
    2. a dziękuję już niedługo bedzie się działo

      Usuń
  3. Gratuluję piątych urodzin!! To wspaniała rocznica i życze Ci wielu, wielu kolejnych lat radosnego i twórczego blogowania! :-)
    Obserwuję Twojego bloga od dawna (jako Agnieszka F), a podlinkowany baner umieściłam na sutasz-agi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pięciu lat blogowania, chętnie wezmę udział w Twoim Candy. Obserwuję i banerek umieściłam http://krzyzykowy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pięciu lat blogowania, chętnie wezmę udział w Twoim Candy. Obserwuję i banerek umieściłam http://krzyzykowy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję takiego stażu :) życzę wielu kolejnych, równie kreatywnych lat! Banerek na pasku bicznym olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Że tak powiem sąsiadko :) z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy. Gratuluję aż 5 lat i życzę jeszcze wielu owocnych w piękne prace. Cudne rzeczy chcesz nam podarować. :) Baner

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek już wisi na http://krzyzykowe-perypetie.blogspot.com/ gdzie serdecznie zapraszam. :)

      Usuń
  8. Pięć latek to już świetny jubileusz ;) Życzę kolejnych twórczych lat i z przyjemnością wezmę udział w twojej zabawie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie zapisuję się na zabawę:) Zostaję na dłużej jako Natalia F, a banerek wisi na pasku bocznym na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję takiej wspaniałej rocznicy i życzę kolejnych cudownych i owocnych lat twórczych :)
    Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :)
    Banerek na pasku bocznym tutaj http://kulskowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zabawy. Oczywiście przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością biorę udział w zabawie :-) http://scrapinkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tylu lat blogowania, powód do dumy ! We wrześniu minęło też 5 lat odkąd ja scrapuję (niestety z przerwami) :) Banerek na moim blogu, już Cię obserwuję i także zapraszam do mnie: anetakhandmade.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Równiez gratuluję wytrwałości w pasji. a przerwy czasami każdemu są potrzebne, by wrócić z tęsknotą :)

      Usuń
  14. U la la 5 lat :) gratuluję i życzę kolejnych wielu :* Ustawiam się w kolejce. Banerek u mnie http://plonacemotyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje i ja kolejnej rocznicy.Juz 5:)Z tej okazji zycze wszystiego co najlepsze i kolejnych rocznic w blogowym swiatku.A na candy jak mozna to z przyjemnoscia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję 5 rocznicy, lecę czynić banerkowe owinności i ogldać Twoje prace, powodzenia oraz nieustajcej weny życzę

    OdpowiedzUsuń
  17. 5 lat, to już ładny wynik. Życzę Ci kolejnych piątek :).

    Do zabawy chętnie się przyłączę. Super zestawy dla nas przygotowałaś :).

    http://raeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń