piątek, 3 lutego 2017

Zimowy LO

Witajcie.

   Styczeń minął nam bardzo zimowo, dzięki czemu mieliśmy wyjątkowo udane ferie - pełne śniegu, sanek i łyżew. Luty zapowiada się bardzo podobnie. 
  Dotarły już do mnie wszystkie zdjęcia z warsztatów Lay Out, jakie poprowadziłam nieco ponad tydzień temu z moimi podopiecznymi, więc w kolejnym poście pokażę Wam, jak bardzo kreatywne są dzieci :)


   Tymczasem na tapecie mój zimowy  LO. Pierwszy raz robiony z 3 zdjęć. Zazwyczaj bawię się jedną fotografią i chyba taka opcja pasuje mi najbardziej, ale tym razem chciałam spróbować swoich sił w większej ilości.


 Sporo tu past strukturalnych, brokatu i błysku, bo z takimi efektami kojarzy mi się mróz, szron i śnieg. Białę gesso, fioletowa metalizowana pasta Viva Decor, pasta modelująca do farb akrylowych, trochę stempelków z Viva Decor, tekturki ze Scrapińca, sypki brokat w opalizującej bieli, kryształki.





W centrum fotka mojej córci z jej zimowymi "zdobyczami" - wielkimi soplami lodu. Ciekawe, co przyniesie z weekendowego wypadu na sanki :) A Wy jak spędzacie zimę? U Was też tak biało?

Trzymajcie się ciepło :) 
Dorota.

5 komentarzy:

  1. Zimowy, ale jaki wesoły!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks a lot for sharing and I have some special things for you. If you are in free time, the sun for the vampire unblocked; mila's magic shop will be a perfect choice we recommend to you. With nice graphic style, high-quality interface and smooth animation, this game don’t let you be disappointed for sure.
    Beside, you can try ultimate assassin 3 unblocked, it is an addictive game which receives much love from players over the world. Now, you can completely play this addicting fun game on your mobile. Have fun!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sohbet ve chat yapmanızı kolay ve güvenli hale getiren sohbet odaları, sorunsuz ve kesintisiz Mobil Sohbet siteleri ile arkadaşlık ve yeni kişilerle tanışma imkanı.

    OdpowiedzUsuń