piątek, 10 stycznia 2014

Urodziny smyka

   Witajcie Kochani!.

      Na blogach zaroiło się od pięknych kartek dla Babć i Dziadków, a ja tymczasem, w ramach inspiracji na blogu Scrap Shop,  stworzyłam pamiatkę pierwszych urodzin chłopca.

      Do wykonania tej kartki użyłam papierów UHK: Espresso z kolekcji Hot& Cold oraz Motyl Emanuel z kolekcji Babie Lato Twins. Stempel pokolorowałam kredkami akwarelowymi, brązowe kwiaty wycięłam z papieru czerpanego. Warstwy układają się na kosteczkach i taśmie dystansowej.






 Ściskam Was serdecznie :) 




4 komentarze:

  1. Bardzo ladna i taka ciepła karteczka, a stempelek slicznepokolorowany, aż milo popatrzeć.Calość bardzo stonowana.Sliczna i taka miła dla oka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka. Uwielbiam takie radosne prace dla dzieci. :)

    OdpowiedzUsuń