wtorek, 20 grudnia 2016

Coraz bliżej Święta ...

Witajcie Kochani!

Grudzień pędzi niesamowicie, jak co roku chyba :)
Nie wiem, jak u Was, ale przypuszczam, że pewnie biegacie z załatwianiem ostatnich spraw, odliczając dni do soboty?
 U nas na szczęście wszystko już na spokojnie. W tym roku obiecałam sobie grudzień w rytmie slow i ... prawie się udało! Nie ogarnęłam jeszcze godzin okołoobiednich w niektóre dni, ale powoli widzę światło w tunelu. A z przygotowań do Świąt pozostało mi... przygotowanie bigosu, marchewkowca i sałatki oraz zmontowanie filmu zespołowego, ale za ten mogę się zabrać dopiero po czwartkowych ostatnich nagraniach :) Reszta już przygotowana, zaplanowana, odhaczona. Jak nigdy do tej pory!
Prezenty już od tygodnia zapakowane czekają w skrytkach, zakupy zrobione, choinka stoi i się błyszczy.  Nawet kartki wysłane.

W tym roku postawiłam na małą manufakturę bombkowych karteczek dla naszych partnerów firmowych. Do rodziny nie wysyłam, bo zobaczymy się ze wszystkimi ( trochę czasu spędzimy w aucie, ale warto, by móc się osobiście poprzytulać ze wszystkimi).

Tegoroczne karteczki wykonane na bazie papierów z Galerii Papieru, z dodatkiem najmodniejszego chyba w tym sezonie wykrojnika świątecznego ;) A na górze tradycyjna ozdóbka świąteczna z ostrokrzewu, dzwoneczków i kuleczek głogu.






Oprócz kartek ostatnio popełniłam jeszcze jedną rzecz z dodatkiem papierów. Drobny prezencik, który może sprawić wiele przyjemności każdemu obdarowanemu,  ale o tym w następnym poście już w czwartek :) 

Trzymajcie się ciepło!


4 komentarze: