piątek, 23 grudnia 2016

Pomysł na prezent od serca

Witajcie Kochani.

     Mam nadzieję, że w tej świątecznej gonitwie między pierożkami a makowcem znajdziecie chwilę na posiedzenie u mnie z pachnącą herbatą.

    Zapewne już większość prezentów zapakowana czeka w szafach na jutrzejszą uroczystość. Są jednak ( na pewno! :) ) tacy, którzy jeszcze dziś gonią za ostatnimi podarunkami. Dla tych z Was oraz dla tych, którzy chcieliby jeszcze coś dodać swoim bliskim proponuję mały prezencik od serducha.

   Pojemnik, w moim przypadku drewniana kasetka, ale równie dobrze może być słoiczek, wypełniona zawiniętymi karteczkami z pozytywnymi myślami skierowanymi specjalnie dla tej jednej osoby. Każdy z nas - nawet największy optymista - ma czasami zły dzień i chandrę. W takim przypadku nic nie przydaje się tak, jak dobre słowo płynące od przyjaciela. W mojej kasetce jest 98 takich słów - zdań. Część z nich jest uniwersalna, część bardzo osobista.


Swoją kasetkę okleiłam papierami z zimowej kolekcji Galerii Papieru, ozdobiłam kwiatami WOC. Pojemnik ma około 8/8/8cm, więc zmieści się wszędzie. Jeśli na Święta macie już wszystkie podarunki, to taki prezent możecie zawsze dać z innej okazji. Lub nawet bez okazji. Bo przecież lubimy wiedzieć, że ktoś o nas ciepło myśli nie tylko w nasze święta :)





   Jednocześnie chciałam Wam życzyć spokojnych, zdrowych i rodzinnych Świąt. Chwil pełnych ciepła i radości, miłości i wybaczenia. Obyście przeżyli je pełnym sercem, nie przejmując się błahostkami, akceptując w pełni, że ważniejszy od pięknie wyprasowanego obrusa jest uśmiech Waszych bliskich. 

Ściskam gorąco!


2 komentarze:

  1. Świetny pomysł. Piękny prezent :)
    Życzę Ci w nadchodzącym Nowym Roku nieustającej weny i mnóstwa czasu na realizację wszystkich projektów. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na prezent!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń