poniedziałek, 4 marca 2013

Rozdawajka decoupage

Jak obiecałam przy pierwszej rozdawajce, gdy w świat poszły papierowe przydaśki, dziś częstuję zapasami do decoupage.


Zasady proste i znane:
Wystarczy zakomunikować w komentarzach chęć udziału w zabawie oraz umieścic powyższy banerek w pasku bocznym bloga. Obserwacja bloga nie jest tu obowiązkiem, choc będzie mi bardzo miło, jeśli przybędą nowi "Tuzaglądacze" ;)
Wysyłka tylko na terenie Polski .
Zapisy trwają do 21.03.2013 do godziny 23.59, losowanie zatem 22.03.


W skład paczuszki wchodzi:
50 serwetek (36 wzorów) (świąteczne, kwiatowe, dziecięce, liście, motyle, kuchenne, esy-floresy, motywy)
 3 syntetyczne pędzle o różnej grubości (w tym jeden płaski),
 podkładki oraz drobna zawieszka do ozdobienia,
Patyna bitum,
Przepiśnik na słodkości - tu niespodzianka, więc pokażę dopiero po losowaniu :)

66 komentarzy:

  1. Z chęcią wezmę udział w Twojej rozdawajce :)
    Decu jeszcze nie robię ale jestem na etapie podbierania serwetek ze stołów z myślą, że któregoś dnia zacznę ciapać i naklejać bo ta technika ogromnie mnie fascynuje :)
    Pozdrawiam
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh jakie skarby! koniecznie się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. staje i ja w kolejce :D banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    i zapraszam do mnie na rozdawajke-niespodzianke :D
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotka takie smakołyki przygotowała że grzech nie stanąć w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja też się zapisuję, może tym razem szczęście mi dopisze :))

    Pozdrawiam Agnieszka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje słodkości :)
    I z radością dołączam do grona obserwatorów (choć wiem, że to nie obowiązek :)
    Banerek tutaj: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam się w kolejce po cukierki. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie. Zestaw dla mnie idealny. Znalazły się w nim nawet pędzelki, które najczęściej kupuję i moje ukochane serwetki różane:) Mam nadzieję, że szczęście mi dopisze. Bardzo bym chciała....
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie smakowitości:) Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ wspaniałe skarby ustawiam się w kolejce z uśmiechem i z nadzieją, że do mnie trafią :) pozdrawiam kolejkowiczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja stanę w kolejce, cuda chcesz podarować więc z chęcią je przygarnę:) Może mi się uda.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spróbuję szczęścia chociaz w decoupagu stawiam dopiero pierwsze kroki :) Zapraszam do siebie na słodkości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej takie wspaniałości! oczywiście ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  15. Z miła chęcia zapisuję sie po te slicznosci, warunki spełnione, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i jak tu się nie zapisać, no jak?!
    dołączam do zabawy i pozdrawiam :)
    przy okazji zapraszam do mnie na rocznicowe cukierki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Staję grzecznie do kolejki :) Kocham serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, jakie piękne cukierasy:) Decu wciąga mnie coraz bardziej, tylko w moim małym mieście niestety ciężko dostać jakieś fajne serwetki:) Ustawiam się w kolejce, może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ponieważ dopiero zaczynam przygodę z decoupage,każda serwetka jest na wagę złota.A tu aż tyle.Obserwuje sobie i oglądam twoje twory.Pozdrawiam,czekam z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne candy :) Chętnie spróbuje swojego szczęścia :)
    pozdrawiam!
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, chętnie przygarnę cukierki - tyle serwetek, ehhh.... :) Więc zgłaszam się do losowania i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie spróbuję szczęścia, zapraszam również na candy do mnie :)
    http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie ustawie się w kolejce - tak fajnych serwetek nigdy dość;-)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie się z Wami pobawię. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie się zapisuję,bo chcę zacząć nowa przygodę:)madebymalii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejce i ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze podobał mi się decupage, może czas spróbować? Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się i ja!
    Obserwuję jako bianco, a banerek na moim blogu

    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    Pozdrawiam i czekam na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też chętnie wezmę udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. chętnie wezmę udział:) od jakiegoś czasu zamierzam sprobować tej metody:) miałabym motywacje do działania:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się z wielką ochotą ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziałało by się wiosennie. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe, wiosenne pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  35. z miłą chęcią staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach, zobaczymy czy się uda ;)

    banerek tutaj, serdecznie zapraszam do siebie :) http://dziuplart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. wspaniałe cukieraski, marzyłby się taki zestaw serwetek... :) zgłaszam się oczywiście, chętnie dołączam do tuzaglądaczy, banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja się do listy dopisuje na cukiereczki :D
    Pozdrawiam.
    Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo chętnie się zapiszę bo uważam ze decou nigdy mało :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj
    Nawiązując do Twojej sugestii, przyznać muszę, że może i obserwacja nie jest konieczna, ale zdecydowanie wskazana :) Pobieżnie zerknęłam na niektóre Twoje prace i są piękne! W szczególności podobają mi się pudełka - chciałabym kiedyś sama spróbować takie zrobić.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem pierwszy raz, ale nie mogę się powstrzymać, żeby nie stanąć w kolejce. Takie cudne serwetki...Pozdrawiam!
    promyk2004.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Z uśmiechem staję w kolejce:-)Licząc na szczęście:-)
    starapracownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj bardzo, bardzo chętnie ustawiam się w tej długiej kolejce chętnych na cukierasy :) Pozdrawiam serdecznie
    marta z mojedecoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się z wielką chęcią!
    madebyela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Więc i ja bardzo chętnie wezmę udział w tak ślicznym candy :) zaobserwowałam i podlinkowałam :)
    www.revi-art-hm.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Z chęcią wezmę udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z wielką chęcią ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dużo już chętnych, ale spróbuję szczęścia www.passiflora85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się, baner dodany na przygody-landryna.blogspot.com . Obserwuję, bo widzę wiele ciekawych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  52. O rany jak ja bym chciała tą paczuszkę. Zapisuję na liście życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy okazji zapraszam do siebie, bo też rozdaję cukierasy :)

      Usuń
  53. ooo kurcze kurcze.. jakie cudowne słodkie candy.. :)))
    spróbować zatem swego szczęścia w Dniu Szczęścia spróbować bym chciała.. :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Ustawiam się w kolejce po te pyszności...ale się cieszę, że tutaj trafiłam i zdążyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się ;)
    Baner na blogu oliwiax8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie przyłączę się do zabawy:) udne cukierasy! Jednocześnie zapraszam na moje candy:
    http://pieguska.blogspot.co.uk/2013/03/candy-w-zakatku-pieguski.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Z miłą chęcią staje w kolejke po takie sliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Również się zgłoszę, bo chciałabym zacząć przygodę z decoupage'm :)
    Obserwuję jako Mamatestuje,
    banerek na blogu po prawej stronie :
    http://serojad.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  59. Mammamia! Zestaw marzeń.;D Zapowiada się fantastycznie. Również się zapisuję;)
    Bloga nie mam, ale dołączyłam do grona obserwatorów;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Chętnie wezmę udział w rozdawajce. A i zagoszczę u Ciebie na dłużej. Spodobało mi się u Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Banerek na pasku bocznym na http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. na szczęście jeszcze zdążyłam! :) zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  62. Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy:) Przepiśnika jeszcze nie posiadam, a wiec miło byłoby gdyby szczęście się uśmiechnęło właśnie do mnie:) A serweteczki z chęcia wykorzystałabym do decoupage:) Trzymam kciuki:) Pozdrawiam:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. fantastyczne cukieraski, więc chętnie staje w kolejke po nie, tym bardziej, że własnie przymeirzam się do tej techniki i taki zestaw byłby jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  64. I jeszcze ja się ustawię do kolejki :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  65. Jeszcze nie próbowałam decoupagu, może to będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń