poniedziałek, 25 listopada 2013

Pod opiekuńczymi skrzydłami

Pudełeczko z okazji przyjęcia sakramentu Chrztu Świetego.

Dla małej dziewczynki, więc różowe, z perełkami wykonanymi Perlen Penem i z motywem serca widocznym na papierze oraz elementach głównych. Tekturki z Przyda-się.
Elementem centralnym jest gipsowa figurka maleństwa w skrzydłach, idealna na Chrzest, gdy człowiek poddaje się pod opiekę Boga. Przyznam, że mój zachwyt nad aniołami z tej serii pewnie długo nie minie :) Cieszę się, że trafiłam na nie w sklepie stacjonarnym niedaleko mojego domu :)   Zdjęcia samego środka niestetey fatalne, ale wklejałam anioła tuż przed oddaniem pudełeczka, stąd szybkie zdjęcia kiepska komórką, robione na wariata  w bardzo złym świetle.













Osoby częściej do mnie zaglądające na pewno zauważyły zmiany w szacie graficznej bloga. To dopiero początek zmian :) Ale o tym niebawem :)

4 komentarze:

  1. ANiołek przepiękny, wspaniały, delikatny, elegancki i taki..słodki. I te skrzydełka i te piękne serduszka. Wspaniale skomponowana praca, jedna z piękniejszych jakie widziałam.Pudełko cudne. Widzę zmiany w grafice, ciekawie się rozpoczyna:)Ciekawie:DPozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne zmiany.

    OdpowiedzUsuń